Continutul articolului
Vezi previziunile mele si ale altor experti SEO pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritm din acest an pentru a te pregati pentru urmatoarele miscari ale lui Google.
2022 a fost un an plin de vâlvătăi pentru industria SEO și nu există niciun semn de încetinire.
Numai în acest an, Google a lansat 8 actualizări confirmate și neconfirmate – ducand multe afaceri in faliment care se straduiau să țină pasul cu SEO.
Cu atât de multă volatilitate, cum iti adapta strategia SEO pentru a o menține proaspătă și relevantă?
Cum vor afecta schimbările de algoritmi din acest an strategia ta SEO din 2023?
Cum te poti pregăti pentru următoarea mișcare a Google și să fii în fața concurentei?
Hai sa vedem care sunt cele mai importante predictii pentru actualizarile de albgoritmi de la Google pentru 2023.
Predicția 1: Volatilitatea Google va continua să se intensifice
Există o mulțime de volatilitate care se rostogolește, iar aceasta ar putea fi noua normalitate.
Ceea ce face ca anul acesta, și posibil anul viitor, să fie atât de intens, este faptul că intervalul dintre actualizările de algoritmi este din ce în ce mai scurt și că acestea încep să se desfășoare unele peste altele.
Google va continua să testeze noi caracteristici și tipuri de rezultate.
Ce înseamnă acest lucru? Mai multe modificări ale algoritmului vor avea loc în mai puțin timp, ceea ce echivalează cu mai multă volatilitate.
3 lucruri la care trebuie să fiți atenți:
- Actualizările se desfășoară unele peste altele & într-o succesiune mai strânsă.
- Actualizările încep să fie lansate mai rapid.
- Google nu mai are grijă de sentimentele tale.
În anul următor, vor exista mai multe teste și solicitări de date din partea Google din cauza a ceea ce se întâmplă în rândul generațiilor tinere, ceea ce ne conduce la următoarea predicție.
Predicția 2: Căutarea vizuală va deveni tot mai proeminentă
Generația Z se îndreaptă către TikTok și Instagram pentru nevoile lor de căutare, ocolind efectiv Google.
Google se schimbă pentru a ține pasul.
Generațiile mai tinere se conectează mai bine cu elementele vizuale, deoarece le oferă o experiență mai bună.
Astfel, Google folosește acum mai multe elemente vizuale în căutare.
3 Lucruri la care trebuie să fiți atenți:
- Aveți grijă de imaginile dumneavoastră.
- Faceți conținut video.
- Să știți că Google nu este singurul motor de căutare.
Predicția 3: Mai multe companii vor lua în serios SEO tehnic
Google dorește să ofere utilizatorilor o experiență bună, așa că devine din ce în ce mai important să vă asigurați că site-ul dvs. funcționează la nivel tehnic.
Multe companii știu acum că soluția este de a stabili un sistem prin care site-ul dvs. este monitorizat în mod constant, trecând la o mentalitate “always-on”.
3 Lucruri la care trebuie să fiți atenți:
- Sănătatea site-ului dumneavoastră.
- Abordarea dumneavoastră.
- Algoritmii pe care îi vizați în mod specific.
Predicția 4: Companiile vor irosi bani pe Metaverse
Este înțelept să nu se investească încă în Metaverse, deoarece acesta nu a fost încă dovedit.
3 lucruri la care trebuie să fiți atenți:
- Nu este pregătit.
- Nu există nimeni care să-l folosească.
- Probabil că va deveni foarte ciudat, foarte repede.
Predicția 5: Toată lumea va uita de Universal Analytics care va dispărea
Toată lumea va uita că Universal Analytics va dispărea la 1 iulie 2023. Și va fi o nebunie pentru cei care nu au configurat niciodată GA4.
În timp ce majoritatea predicțiilor au mult de-a face cu algoritmii, la sfârșitul zilei, este vorba despre conținutul pe care îl creați și experiența pe care o oferiți clienților, așa că asigurați-vă că sunteți în măsură să o urmăriți eficient în 2023.
Detinand mai multe site-uri, multumesc pentru acest articol util.