Majoritatea afacerilor mici din Romania se adresează unui public local. Acestea sunt magazine, baruri, restaurante, cafenele, constructori și artizani locali, saloane și măcelării de pe strada principală, magazine de hardware și altele asemanatoare.
Pentru aceste afaceri, a avea o strategie coerentă pentru local SEO în Bucuresti nu este doar de dorit, ci este esențială.
Ce este local SEO?
Să spunem că sunt în Bucuresti. Am telefonul mobil la mine și îmi vine să mănânc un curry într-o seară. Îmi deschid browserul și tastez restaurant indian în apropierea mea.
Google vine înapoi cu câteva rezultate de căutare. În partea de sus a paginii pot apărea câteva anunțuri plătite. Pe site-uri precum Google și Bing, veți obține în continuare o hartă a zonei locale cu diverse ace care identifică restaurantele indiene locale. Mai jos vor fi listări organice de pe site-uri web legate de cele mai populare restaurante.
Dacă dețineți un restaurant indian sau o companie care oferă Micropigmenție scalpală în Bucuresti, atunci doriți ca localul dumneavoastră să apară undeva în acea listă, sperăm că aproape de vârf și în cel mai proeminent loc.
Pur și simplu, aceasta este puterea SEO-ului local.
De ce este relevant? Cei mai mulți dintre noi, în zilele noastre, vor căuta online dacă vor să găsească un anumit serviciu. Poate că locuiți în Drumul Taberei și doriți să angajați un tâmplar pentru a construi un nou dulap. Poate căutați esteticieni care oferă anumite servicii în Baneasa sau vreți să vă înscrieți la o sală de sport locală din centrul Bucuresti, aproape de locul de muncă.
Dacă afacerea dvs. este invizibilă, nimeni nu va ști unde vă aflați, cine sunteți sau ce servicii extraordinare oferiți. Pentru că v-ați făcut bine SEO, Google arată că restaurantul dvs. indian se află la doar câteva sute de metri mai jos pe drum și că este deschis chiar acum.
De ce funcționează implementarea unei strategii local SEO?
În timp ce impactul local SEO este ușor de observat, implementarea strategiei adecvate este adesea confuză pentru proprietarii de afaceri. Există o mulțime de filoane și abordări diferite care, atunci când sunt adăugate împreună, ajută să vă împingă în sus în acele clasamente și să vă devanseze concurenții.
Problema pentru multe întreprinderi este că poate fi dificil să se descurce cu toate aceste fațete diferite. De exemplu, este esențial să vă asigurați că designul site-ului dvs. este pregătit pentru mobil. De ce? Pentru că jumătate din căutările din ziua de azi se fac pe un smartphone.
Viteza de descărcare este, de asemenea, importantă, la fel ca și ușurința de navigare pe site-ul dvs., și asta chiar înainte de a ajunge la selectarea cuvintelor cheie și la conținutul paginii dvs.
Google este de departe cel mai popular motor de căutare pe internet de pe planetă, așa că, dacă trebuie să alocați resurse, asigurați-vă că vă concentrați mai întâi aici. Pentru început, va trebui să creați o listă Google My Business dacă doriți să apăreți pe harta lor de rezultate – modul în care o completați și conținutul pe care îl creați pot face o mare diferență în clasamentul dvs.
Jumătate dintre căutările pe orice site precum Google au o intenție locală – ceea ce înseamnă mii de căutări în fiecare zi într-un oraș aglomerat precum Bucuresti și în împrejurimi. Dacă puteți să vă dați seama ce caută oamenii și să le oferiți răspunsul perfect la interogarea lor, ar trebui să atrageți mai mulți clienți către afacerea dumneavoastră. Acest lucru ar putea implica, de exemplu, crearea de pagini specifice locației pentru site-ul dvs., care să se învârtă în jurul unor combinații de cuvinte cheie, cum ar fi instalator în Sector 1 sau cafenea în Berceni.
Local SEO Bucuresti
În timp ce poate dura timp și efort pentru a obține clasamentul local SEO așa cum vă doriți în mod ideal, vestea bună este că această abordare organică este adesea mai durabilă și oferă un randament puternic al investiției.
Dacă doriți să aflați cum va funcționa implantarea unei strategii local SEO pentru afacerea dvs., Alin Manea este consultantul SEO potrivit pe care il puteti contacta oricand.