Având în vedere că sunt mii de website-uri care concurează pentru atenția utilizatorilor de internet, să obții trafic pe site-ul tău nu este chiar așa de ușor. Odată ce începi să ai trafic, ar fi păcat să-l irosești doar pentru că designul landing page-ului este neîngrijit și nu își îndeplinește scopul. Îți prezint cinci defecte ale designului landing page-ului de care ar trebui să te ferești.

Greșeala Nr. 1: Un Titlu Nepotrivit

Fără un titlu bun este ca și cum ai pescui fără un cârlig sau o momeală. Odată ce un vizitator ajunge pe landing page-ul tău tu trebuie să-l convingi în câteva secunde să continue să navigheze pe site-ul tău. De fapt, un titlu captivant poate să fie cel mai important instrument al optimizării de conversie (optimizarea clienților în consumatori activi). Un titlu bun ar trebui să stârnească interesul vizitatorului. Ar trebui să fie concis și direct și, în același timp, ar trebui să fie scris creativ pentru a-i captiva pe vizitatori. Cel mai bine este să testezi mai multe variante de titluri înainte de lansarea landing page-ului.

Greșeala Nr. 2: Folosirea Designului Website-ului Tău

Cei care oferă servicii profesionale de web design de calitate ar trebui să se grăbească când vine vorba de crearea landing page-ului. Acest lucru înseamnă că nu poți folosi pe landing page-ul tău același design, conținut și layout pe care le-ai folosit pe website-ul tău. Probabil că designul website-ului tău este făcut în așa fel încât să cuprindă multe informații și conține numeroase elemente. Landing page-urile eficiente ar trebui să fie cât mai simplificate și ordonate. Nu le distrage atenția vizitatorilor de la obiectivul tău principal. Mai mult, ar trebui să apelezi la serviciile de responsive website desgin deoarece utilizatorii de internet mobil sunt cei care devin mai repede consumatori activi și trebuie să le oferi o navigare plăcută cât timp aceștia sunt pe landing page-ul tău.

Greșeala Nr. 3: Mai Multe Call to Action-uri

Apropo de dezordine și de a spune prea multe lucruri în același timp, landing page-ul tău ar trebui să fie cât mai concentrat. Unii marketeri consideră că, dacă au deja trafic ei pot să transmită cât mai multe informații. Atunci când au prea multe opțiuni, clienții devin confuzi și nu mai vor să aleagă nimic. Pentru a ajunge la optimizarea de conversie, identifică obiectivul tău , alege-ți un call to action pentru acest obiectiv și concentrează-te pe acesta. De asemenea, asigură-te că, call to action-ul tău se află în partea de sus a paginii.

Greșeala Nr. 4: Elemente Vizuale Nepotrivite

Mesajul și conținutul landing page-ului tău sunt aranjate cum trebuie. Cu toate acestea, site-ul tău are un design țipător, astfel încât utilizatorii nu vor să navigheze pe el. Imaginează-ți un lucru: Ai o piele de calitate, dar ai irosit-o fabricând o pereche de pantofi cu un design nepotrivit.
Landing page-ul tău ar trebui să fie atractiv din punct de vedere vizual. Acordă mai multă atenție la fonturi, gama de culori, grafică, layout și alte elemente estetice. Asigură-te că designul tău evidențiază personalitatea brandului tău, îți întărește credibilitatea și contribuie la atingerea obiectivelor companiei tale.

Greșeala Nr. 5: Scurtăturile

De multe ori marketerii se concentrează prea mult pe conținutul din partea de sus a paginii și ignoră posibilitatea ca vizitatorii paginii să vizualizeze și partea de jos a paginii. Landing page-ul tău nu poate să fie mai calitativ în prima jumătate a paginii și mai puțin calitativ în cea de-a doua jumătate. Nu mai folosi scurtături și asigură-te că landing page-ul tău are un conținut bun și elemente vizuale atractive.