Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

Google mareste lungimea fragmentelor in rezultatele cautarilor

Compania declara ca schimbarea este menita sa furnizeze fragmente mai descriptive.

Google a confirmat ca a modificat modul in care sunt afisate fragmentele in rezultatele cautarilor. Un fragment (snippet) este descrierea unei pagini afisate sub adresa URL a unui rezultat in cautarea organica, care arata cum se leaga de interogarea de cautare.
Un purtator de cuvant al Google a declarat:

Am facut recent o modificare pentru a oferi fragmente mai descriptive si mai utile pentru a ajuta oamenii sa le fie afisate pagini mai relevante pentru cautarile lor.

Iata un printscreen care evidentiaza fracmentul de descriere al unui rezultat in cautarile Google:

Google mareste lungimea fragmentelor in rezultatele cautarilor Google SEO - SEM - SMM Stirile zilei

De-a lungul saptamanii trecute, multi au observat ca fragmentele au fost mai lungi decat cele afisate de obicei.

RankRanger au urmarit mai multe site-uri prin tool-urile lor si au observat ca lungimea fragmentelor a crescut de la 160 caractere la aproape 230 de caractere in medie. Iata graficul de crestere:

Google mareste lungimea fragmentelor in rezultatele cautarilor Google SEO - SEM - SMM Stirile zilei

Unii Webmasteri si experti SEO pot lua in considerare actualizarea meta descrierilor, dar nu cred ca Google ar recomanda acest lucru. Fragmentele sunt mai adesea generate in mod dinamic pe baza interogarii si a continutului gasite atat in meta descriere cat si in continutul vizibil pe pagina. Daca Google are de gand sa mearga cu un fragment mai lung, probabil va trage acel continut din pagina.

2 Comentarii
  • Mihai
    10 decembrie, 2017

    Salut

    Pana la urma este un lucru bun aceasta marire a descrierii?
    Eu cred ca o sa provoane mari probleme la indecare din cauza mult prea multor cuvinte afisate.

    • Alin
      11 decembrie, 2017

      Este un lucru bun.
      Din contra, site-urile vor fi mai usor de gasit de cei care cauta pe Google pentru ca vor fi afisate mai multe cuvinte relevante cautarii.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *