Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

eCommerce SEO: Sfaturi de optimizare SEO pentru pagina de produs si categorie

Deoarece oamenii cauta in general expresii precum “flori pentru ziua de nastere”, “camasi dungate” sau “rochie neagra” in loc de nume specifice de produse, utilizarea unor cuvinte cheie populare pentru optimizare SEO a paginilor de categorii poate atrage un trafic bun catre site-ul tau. Iata mai jos o lista cu sfaturi eCommerce SEO pentru paginile de produs si categorii:

a. Creaza etichete simple pentru titlurile de categorii.
b. Include cuvinte cheie cu intentia de cumparare cum ar fi “cumpara acum”, “la reducere” etc.
c. Acelasi lucru trebuie facut pentru etichetele produselor.
d. Adauga descrieri/introduceri pentru categorii.
e. Creaza descrieri unice pentru fiecare categorie.
f. Etichetati imaginile cu ALT.
g. Adresele URL trebuie sa contina cuvinte cheie importante.
h. Evita dublarea marcajelor canonical url pentru a nu aparea de mai multe ori cu diferite variante de produs.
i. Scrie o descriere unica a produsului.
j. Afla ce spun clientii in recenzii pe alte magazine online despre produse similare cu ale tale si foloseste cuvinte cheie din recenzii in descrierile produselor tale.
k. Utilizeaza cuvinte cheie cu potrivire exacta de maxim 4-5 ori in descrierea produsului.
l. Concentreaza-te pe continut generat de utilizatori, asadar cere clientilor sa scrie un review despre produsele tale.
m. Mentine ierarhia de informatii cu o structura URL adecvata, astfel incat acestea sa fie usor de inteles si usor de navigat.
– Categorie: Website.com/categorie/
– Subcategorie: Website.com/categorie/subcategorie/
– Produs: Website.com/categorie-subcategorie/nume-produs/
n. Adauga video si imagini di diferite unghiuri (asugura-te ca folosesti ALT diferit la fiecare imagine).
o. Pastreaza fiecare pagina de produs la 3 pagini distanta de prima pagina.
p. Utilizeaza breadcrumbs care va imbunatati structura interna a site-ului cat si experienta utilizatorilor.
q. Fa structura URL lizibila.
r. Blocheaza paginile neimportante prin robots.txt.
s. Afiseaza cele mai importante produse si cele la reducere la prima pagina a magazinului online.
t. Scrie articole constant pe blog-ul magazinului online.
u. Construieste magazinul online folosind AMP.
v. Verifica constant in webmaster tools daca au aparut erori 404 sau 500 si remediaza problemele.

Nici un comentariu pana acum.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *