Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

Ce face un specialist SEO?

Oamenii ma intreaba tot timpul ce face un specialist SEO? Una din cele mai bune explicatii care le pot da este ca SEO se aseamana cu semnele culoarelor dintr-un magazin alimentar. Daca nu ar fi fost acolo, atunci ne-ar lua prea mult timp sa gasim sosul. Semnele culoarelor faciliteaza cumparatorii sa gaseasca ceea ce doresc sa cumpere. Acelasi concept se aplica si in SEO. Iti facem mai usor clientii sa gaseasca site-ul tau.

In timp ce multi oameni cred ca SEO este mort, realitatea este ca SEO exista si este intr-o continua evolutie.

Ce este SEO?

SEO este arta de a creste cantitatea si calitatea traficului pe site-ul tau prin rezultatele organice din motoarele de cautare. Nu este vorba doar de aducerea site-ului tau pe prima pozitie in Google prin SEO. In timp ce acest lucru este foarte important, SEO exista si pentru a ajuta la prezenta online a brandului dvs si cresterea acestuia. Cautam nu numai sa ajutam companiile sa gaseasca informatiile relevante pe care oamenii le cauta, dar si sa cream continut care urmareste sa raspunda la aceste intrebari.

Peste 93% din experientele online incep cu un motor de cautare. Inseamna ca oamenii cheltuiesc mult timp si bani online. De ce sa nu doriti sa profitati de milioane de cautari pe Google sau Bing de exemplu.

SEO ii ajuta pe acesti oameni sa gaseasca site-ul tau utilizant metode legitime si masurabile.

Acum, cand spun “legitim”, vreau sa spun ca exista doua tipuri de SEO. Blackhat SEO si Whitehat SEO. Whitehat SEO (serviciile care le ofer eu) utilizeaza peste 200 factori de clasificare pentru a crea tactici eficiente si sustenabile pentru a ajuta la urcarea site-ului in top in mod organic. Blackhat SEO este denumita practica “intunecata” care te poate ajuta pe termen scurt, dar poate fi foarte daunatoare pe termen lung.

Ce se intampla mai exact in Whitehat SEO? Gandeste-te la acei 200 factori de clasificare ca la un set de orientari SEO care adera la faptul ca ajuta paginile sa se pozitioneze bine in rezultatele cautarii. Acesti factori pot fi clasati in trei mari categorii: Off-Page SEO, On-Page SEO si SEO tehnic.

Off-Page SEO

Cand vorbim despre off-page SEO, ne referim la actiunile intreprinse in afara site-ului tau pentru a influenta clasamentul in motoarele de cautare, lucruri precum imbunatatirea popularitatii, relevantei si increderii site-ului tau. Fac acest lucru prin crearea unor strategii eficiente de link building, local seo si asigurarea existentei unor semnale sociale pozitive.

On-Page SEO

Aceasta include tot ceea ce este “pe pagina”, cum ar fi crearea de strategii de includere a unor cuvinte cheie bine alese in continutul paginilor din site. Creez strategii eficiente pentru crearea unui continut atragator si convingator pentru a obtine trafic si vizibilitate. Lucruri precum calitatea si cantitatea continutului paginilor din site-ul tau intra in joc aici.

SEO tehnic

Acesta este baza site-ului tau. Lucruri precum un site web care este usor de utilizat, un motor de cautare intern in site care ofera rezultate relevante vizitatorilor tai, utilizarea intrumentelor de analiza, navigarea pe site sau aranjarea codului din spatele site-ului sunt toate lucruri care le verific zilnic. SEO interactioneaza atat pe front-end cat si pe back-end pentru ati asigura ca site-ul ruleaza fara probleme si poate fi gasit usor atat de motoarele de cautare cati si de potentialii clienti.

Nici un comentariu pana acum.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *