Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

4. Mit SEO: In SEO este vorba doar despre ranking

Desi exista o corelatie puternica intre pozitia rezultatelor cautarilor si rata de click (CTR), ranking-ul nu este obiectivul final suprem.

Studiile privind CTR-ul si comportamentul utilizatorilor arata ca ei cauta cele mai bune rezultate ale cautarii, in special primele 3 pozitii. Cu toate acestea, de asemenea, in paginile urmatoare din Google, afisarea in partea de sus reprezinta un comportament asemanator ca CTR. Daca anumite site-uri folosesc rich text/snippets, chiar daca sunt mai jos de primele 3 pozitii in rezultatele cautarilor, pot avea un CTR mult mai bun.

Inainte sa fie implementate aceste functii de snippets, ranking-ul sub aceste 3 pozitii, nu garantau nici un succes. Teoretic, te poti clasa destul de bine pentru anumite cuvinte cheie sa obtii tone de trafic, dar sa nu generezi profit deloc. Asta vrei cu adevarat? Eu nu cred asta.

Aceasta este o mare conceptie gresita: “clasarea cat mai sus in Google inseamna mai multi vizitatori/clienti”. Este adevarat ca oamenii iti vor vedea site-ului mai mult dar nu inseamna ca vei obtine mai multe click-uri. Exista si cateva motive pentru asta:

  1. Urci in Google cuvinte care nu sunt relevante domeniului tau. Pentru a rezolva acest lucru, fa un keyword researchápentru a alege cuvintele cheie potrivite site-ului tau.
  2. Meta descrierile nu sunt atragatoare pentru utilizatori. Pentru a rezolva acest lucru, foloseste un limbaj comun cand scrii descrierea si stricta in ceea ce oferi cat si un indemn pentru a putea da click un utilizator pe site-ul tau.
  3. Topul rezultatelor de cautare nu sunt intotdeauna organice. Acest lucru este valabil mai ales cand sunt afisate anunturi platite. Pentru a combate acest lucru, luati in considerare cutarea platita pe interogarile care sunt orientate spre mobil cu patru anunturi platite.
  4. Primele 3 rezultate ar putea fi site-uri ce folosesc Featured Snippet, care poate genera mai multe click-uri. Pentru a rezolva aceasta problema, asigura-te ca implementezi si tu snippet pentru a putea fi afisat si site-ul tau in Featured Snippet din Google, acestea fiind evidentiate.

Acest articol face parte din seria ä18 Mituri SEO ce trebuie lasate in urma in 2017ä.

Nici un comentariu pana acum.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *