Să ne imaginam in felul urmator : cineva vă recomanda un potențial client. Înainte de a vă contacta, acea persoana face ceea ce face majoritatea celorlalți oameni : vizitează site-ul tau pentru a-si da cu parerea despre munca ta. După ce au vizitat site-ul, nu mai auzi nimic de la acel potential client. Nu te sună și nici nu iti trimite un e-mail. Oare de ce?

Site-ul tau a oferit o experiență mediocră:
Designul neatractiv al site-ului l-a speriat. În loc să-i insufle încredere in tine si aptitudinile tale, site-ul tău a provocat un sentiment de incertitudine. Intr-o afacere nu poți ignora faptul că oamenii pot fi ușor de dezamagit prin aspectul unui site web. Primele impresii conteaza foarte mult pentru vizitatorii site-ului. Dacă site-ul tau arată dezorganizat, culorile nu se potrivesc și nu sunt plăcute din punct de vedere estetic, atunci vizitatorii paginii tale web nu vor dori sa mai ramana sa descopere ce se afla pe acea pagina.

Pagina ta web are un aspect demodat:
Modelele de site-uri vechi nu sunt atractive pentru vizitatori. Nimeni nu vrea să viziteze un site care pare că nu a fost actualizat încă din anii ’90. În mod similar, site-ul tau nu ar trebui să arate ca și cum a fost creat de un tânăr de 12 ani, ar trebui să arate profesionist pentru ca cel interesat sa apeleze la serviciile tale. Pe scurt, pagina ta trebuie să arate modern. Încearca să incluzi imagini personalizate care arată natural. Imaginile, fonturile, tipografia și aspectul general al site-ului tau ar trebui să sugereze că este sofisticat și actualizat cu tendintele din ziua de azi.

Site-ul tau nu este optimizat pentru un telefon mobil:
Imagineaza-ti că un potențial client a vizitat pagina ta web de pe telefonul mobil și a încercat să atingă un buton care tot cobora de-a lungul paginii, fiind de neatins. Clientul ar crede imediat că este inaccesibil continutul paginii și va părăsi site-ul. În ziua de azi, site-urile trebuie să fie optimizate pentru orice rezolutie fie ca e pentru desktop, telefon sau tableta. Dacă site-ul tau nu este optimizat cum trebuie, atunci ar fi extrem de dificil de utilizat pe un dispozitiv mic. În prezent, numărul de utilizatori care accesează conținut online prin telefonul mobil a depășit numărul celor care il accesează prin intermediul unui desktop. Trebuie să te asiguri că site-ul tau arată uimitor și oferă o experiență impecabilă utilizator atât pe dispozitive desktop cât și pe dispozitivele mobile.

Continutul site-ului tau este plictisitor:
E mai puțin probabil să atragi atentia potențialilor tai clienți dacă conținutul site-ului tău este plictisitor și scris ca o serie de fapte și declarații. Pe nimeni nu incanta de o pagina web plictisitoare. Conținutul este una dintre componentele cruciale ale site-ului tau. Vizitatorii caută genul de conținut care le este adus fără efort și rapid. Conținutul trebuie să fie actualizat, corect si recent. Vizitatorii doresc să citească conținut atractiv si bogat in informatii pentru ceea ce caută.

Site-ului tau ii lipsesc datele de contact:
Asigura-te că incluzi și afișezi în mod clar informațiile importante de contact, cum ar fi adresa de e-mail și numărul de telefon, astfel încât oamenii să te poată contacta. Dacă informațiile tale de contact lipsesc, atunci potențialii clienți e posibil sa se enerveze. De asemenea, este crucial să incluzi un buton de apel. Daca acest buton nu este vizibil sau lipsește, poate afecta rata de conversie. Este obligatoriu să incluzi informații vitale precum adresa de birou, numerele de telefon și alte informații de contact, astfel încât potențialii clienți să aiba diferite variante de a te contacta.

Site-ul tau e prea axat pe vanzare:
Chiar dacă scopul unic al site-ului tau este de a vinde produse sau servicii, promovarea excesiva nu este niciodată un lucru bun. Conținutul trebuie să fie variat și informativ. Mulți proprietari de afaceri se vând prea mult punandu-si butoane de apel oriunde pe pagina lor de pornire și neglijează includerea informațiilor care să le păstreze interesul vizitatorilor. Vizitatorii site-urilor ar trebui să se bucure de întreaga experiență de utilizare a paginii web ca produs. Site-ul tau ar trebui să răspundă nevoilor potențialilor clienți, fără a da impresia ca ii fortezi sa iti cumpere produsele/serviciile.

Site-ul tau nu empatizeaza cu social-media:
Potențialii clienții vizitează site-ul tau pentru un motiv și acest motiv este să iti angajeze personal serviciile. Comunicarea nu ar trebui să fie ca o strada cu sens unic, trebuie să existe un dialog între tine și publicul țintă. Un mod prin care poți îmbunătăți implicarea utilizatorilor este investitia în social media. Poți utiliza pluginuri de social media, cum ar fi : autentificări pe social media, partajare butonului „like” și comentarii pentru a integra interacțiunile de social media in site-ul tau. Pluginurile de social media ajută la facilitarea interacțiunilor personale pe pagina ta web.

Pagina ta este aglomerata cu foarte multa informatie:
Nu ar trebui să supraîncărci cu informații potențialii clienți. Multe site-uri încearcă să adune cât mai multe informații despre serviciile lor, facand potențialii clienți să se simtă copleșiți. Prea multe informații pot face clienții să se simtă confuzi și nesiguri fata de serviciile pe care le oferi. Trebuie să te asiguri că informațiile tale sunt simple și succinte. Pentru a atrage și menține clienții, site-ul tau ar trebui să fie interesant și să abordeze problemele cu care se confruntă clienții cu soluții specifice pentru a le ușura viața.

Vizitatorii site-ului tau nu pot găsi cu ușurință ce au nevoie:
Nu doresti ca navigarea și aspectul site-ului tau să fie neclare. Vizitatorii ar trebui să poată găsi informații valoroase și acestea ar trebui să fie suficient de atragatoare pentru a-i convinge să te contacteze. De asemenea, trebuie să te asiguri că site-ul tau răspunde nevoilor diferitelor tipuri de utilizatori care iti vizitează pagina.

Site-ul tau este aglomerat și supraestimat:
Site-urile care nu sunt ordonate pot distrage atenția și nu într-un mod pozitiv. Unii oameni cred că pentru a fi creativi și inovatori trebuie să adauge animații. Aceștia consideră că bombardarea vizitatorilor cu videoclipuri automate, muzică de fundal, ferestre pop-up și prompturi publicitare le-ar stimula interesul. De fapt aceste trucuri doar incarca excesiv site-ul, nu impresioneaza și nu sunt deloc prietenoase pentru vizitatorii site-ului tău.

Acestea sunt motivele pentru care, pentru 2020, ar trebui să investești într-un nou site pentru a-ți comercializa serviciile, pentru a fi constient de valoarea brandul tau și pentru a-ți bate concurența.

Daca aveti nevoie de servicii creare site de prezentare sau creare magazin online, ma poti contacta pentru o oferta de pret.