In trecut, construirea a cat mai multor backlink-uri era posibila fara a mai analiza domeniul de legatura iar asta functiona in SEO. Facand acest lucru, site-ul tau era sigur pozitionat mai sus in Google. Backlink-urile reprezinta inca o parte foarte importanta a factorilor de clasare in Google. Acesta se numara printre cei mai importanti factori de clasificare, potrivit unui studiu facut de Searchmetrics. Dar trebuie sa construiesti backlink-uri intr-o maniera mult mai diversificata decat ai facut-o pana acum.
Cand Penguin 2.0 a fost lansat in Mai 2013, toate acestea s-au schimbat. Acum este important sa te concentrezi pe calitatea backlink-urilor obtinute, nu asupra cantitatii. Uneori, mai putine backlink-uri poate fi mai bine daca campania de link building este facuta corespunzator.
Adesea, foarte multi isi pun intrebarea: “In ce sa investesc, link building sau crearea de continut?”. Link-urile reprezinta o parte importanta a autoritatii site-ului tau. Cu toate acestea, daca ai un buget pentru a investi in site-ul tau, as spune “Angajeaza pe cineva sa scrie continut unic si de calitate”.
De foarte multe ori cand angajezi o agentie sau freelancer SEO pentru crearea campaniei de link building, se concentreaza mai mult pe cantitatea de backlink-uri decat pe calitatea lor. Link building-ul nu mai este un joc de numere. Ar trebui sa se concentreze asupra unor surse relevante si diverse pentru a trimite catre pagini relevante din site.
Cand investesti in continut, acesta poate fi folosit pentru pagini web, postari pe bloguri, lead-uri si guest post-uri. Toate aceste tipuri de continut vor aduce mai multe backlink-uri naturale in timp.
Acest articol face parte din seria “18 Mituri SEO ce trebuie lasate in urma in 2017“.