Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

Cum sa reduci rata de abandon in magazinul tau online

By Posted on 0

Cauti modalitati de a creste vanzarile pe magazinul tau online? Doresti sa reduci rata de abandon a cosului de cumparaturi din magazinul online?

Astazi voi impartasi cu voi cele mai mari probleme care reduc conversia intr-un magazin online si pe care sa le eviti.

Iata cei mai importanti factori care duc la scaderea ratei de conversie cat si de abandon:

  • Costuri prea mari de transport
  • Magazinul online nu este securizat
  • Nu permiti efectuarea de comenzi fara inregistrare
  • Ceri prea multe informatii
  • Incarcare prea lenta a magazinului online

De ce abandoneaza cumparatorii sa duca la bun sfarsit o comanda?

  • 44% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza costurilor mari de transport
  • 41% abandoneaza cosul de cumparaturi deoarece nu sunt hotarati sa cumpere momentan
  • 25% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza costurilor mari al produselor
  • 24% abandoneaza cosul de cumparaturi deoarece salveaza produsul pentru a lua in cosiderare o comanda pe viitor
  • 22% abandoneaza cosul de cumparaturi deoarece nu sunt mentionate clar costurile de transport in pagina de produs cat si in cosul de cumparaturi
  • 14% abandoneaza cosul de cumparaturi deoarece nu este permis sa comande fara sa se inregistreze
  • 12% abandoneaza cosul de cumparaturi deoarece nu au gasit prea multe informatii despre produs
  • 11% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza procesului prea complex de comanda
  • 11% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza vitezei de incarcare prea lent
  • 8% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza extra taxelor ascunse
  • 7% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza optiunilor de plata prea putine
  • 6% abandoneaza cosul de cumparaturi din cauza timpului prea indelungat al transportului

Cum poti scadea rata de abandon a cosului de cumparaturi in magazinul tau online?
Afiseaza iconite de securitate proeminente in site pentru a se simti vizitatorul in siguranta pe site-ul tau.
Afiseaza erorile in timp ce potentialul client introduce datele pentru a finaliza comanda.
Afiseaza produse asemanatoare sau accesorii pentru produsul comandat in pagina cosuluide cumparaturi.
Include pareri ale clientilor despre produsul adaugat in cosul de cumparaturi.
Afiseaza butoane de call to action clare si usor de distins fata de alte elemente din pagina.
Include un progres in pagina de cumparaturi si checkout pentru a sti vizitatorul cat mai are pana finalizeaza comanda.

Top 10 probleme de optimizare a conversiei in procesul de finalizare a comenzii:

  • Pagina de checkout nesecurizata
  • Nu este permis sa comande fara sa se inregistreze
  • Afisarea barei de navigare in procesul de finalizare a comenzii, ceea ce poate duce la distragerea atentiei
  • Nu sunt afisate erorile in timp ce vizitatorul completeaza datele
  • Layout-ul paginii are prea multe elemente care pot distrage atentia de la finalizarea comenzii
  • Multiple butoane de call to action cu acelasi design
  • Neafisarea progresului vizitatorilor in procesul de finalizare a comenzii
  • Afisarea campului ce permite adaugarea codurilor de reducere prea tarziu in procesul de finalizare a comenzii
  • Cererea de informatii care nu sunt necesare
  • Folosirea cross-sells si up-sells in procesul de finalizare a comenzii, ce poate distrage atentia, acestea trebuie folosite doar in pagina de produs si cosul de cumparaturi

Cam atat momentan, sper ca vor fi de folos aceste informatii si le vei evita pe viitor.

Nici un comentariu pana acum.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *