Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

4 semnale care iti spun ca ai nevoie de servicii SEO

Fiecare afacere trebuie sa decida in ce tip de marketing ar trebui si nu ar trebui sa investeasca. Factorii pe care ii folosesc pentru a determina ce canale sa urmeze sunt complet unice pentru fiecare afacere, dar exista adesea tendinte care ajuta la determinarea canalelor pe care o afacere ar trebui sa le utilizeze. Iata cateva situatii diferite care sa le luati in considerare pentru a va imbunatati prezenta in motoarele de cautare prin marketing online si servicii SEO.

Scadere brusca a traficului online spre site-ul tau din motoarele de cautare
Daca observi o scadere brusca a traficului spre site-ul tau, acesta poate fi un motiv serios de ingrijorare, mai ales daca traficul din motoarele de cautare reprezinta cea mai mare parte a veniturilor tale. O scadere brusca poate indica o problema tehnica care fac site-ul inutilizabil sau, mai rau, Google a penalizat site-ul tau pentru incalcarea regulamentului. Fara o integere puternica a SEO-ului, poate fi aproape imposibil sa-si revina site-ul dintr-o penalizare. Din fericire, un specialist SEO iti poate analiza site-ul pentru probleme si te poate ajuta cu solutii pentru a intoarce traficul pierdut si a aduce altul nou.

Rata de respingere este prea mare
Rata de respingere a site-ului tau (procentul de vizite pe site-ul tau cu o singura vizualizare a unei pagini) te poate ajuta sa determini cat de bine site-ul tau transforma vizitatorii in clienti. O rata de respingere mare implica, de obicei, ca exista probleme cu site-ul tau ce impiedica sau descurajeaza clientii potentiali sa interactioneze cu afacerea ta. Un expert SEO te poate ajuta la evaluarea si abordarea paginilor de pe site-ul tau pentru probleme care pot afecta rata de respingere. Acestea pot include continut slab, o cale neclara pentru conversie, vizita lenta a site-ului si o multitudine de alte probleme legate de tehnica si continut.

Concurenta este intotdeauna in fata ta pe Google
Daca descoperi ca concurenta te depaseste in mod constant in cautarea cuvintelor cheie cu valoare ridicata, vei dori probabil ajutorul SEO. Clasarea in cautari este in mare parte o combinatie de autoritate si relevanta. Facand SEO singur, poti face greseli care pot fi fatale iar concurenta te poate depasi. Intelegerea modului in care Google interpreteaza acesti factori te poate ajuta sa depasesti concurenta.

Doresti rentabilitatea investitiei
Formele traditionale de publicitate pot fi foarte eficiente pentru afacerea ta, dar este aproape imposibil sa urmaresti rentabilitatea investitiei. Cu SEO si alte forme de marketing online, este mult mai usor sa colectezi toate datele de care ai nevoie pentru a determina cat de reusita este o campanie de marketing pentru a face bani. Care orice alta cheltuiala, doresti sa investesti doar in ceva care va imbunatati in cele din urma afacerea. Prin angajarea unui specialist SEO calificat iti vei imbunatati rentabilitatea investiei afacerii tale.

Oricare din aceste tendinte iti sunt familiare? Ar putea fi timpul pentru a cauta servicii SEO pentru a completa strategiile de marketing existente. Poti incepe acum solicitant o consultanta SEO gratuita pentru site-ul tau.

Nici un comentariu pana acum.

Comenteaza articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *